Torsdag!

Nu är det torsdag och jag har entligen blivit av med det där jobbiga NO provet! Yes! tror nog att det gick ganska bra :) Efter skolan idag så åkte jag, Julia och Lydia till sollentuna centrum och fikade. när vi skulle köpa läsk på ica så sa jag bara "okej den här kostar 10.95 så då blir de 31" så säger någon som jobbar där "Nej den kostar 11.95" så jag tänkte att eftersom att han jobbar där så har han väl rätt. " Aa och då blir det 13 kronor" Lydia: " Men om det är 11.95 blir det väl 12 kronor?" ica-killen:"Nej för det är plus pant också!" vi blir nästan lite rädda så vi börjar långsamt gå och då säger han bitchigt " Aa vi får ju se vem som har rätt i kassan" Gissa vem som hade rätt? Vi såklart :D fast han vet ju inte om de för han stannade kvar vid drickorna x) sen skulle jag följa med Lydia till tandläkaren och Julia skulle åka hem. så vi gick till busshålls platsen med Julia. Där satt de en läskig gubbe :O han sa att vi skulle akta oss så han inte pussade oss då sa en tjej bredvid att vi skulle akta oss för han skulle göra det. Sen kom hon fram och visade att han hade smekt henne på kinden och sagt åhh va fin du är, förut. :O det var sjukt obehagligt! Haha Julia ja tänkte inte skriva det men du hade inte skrivit det på din blogg ;) Haha! Nu ska jag kolla färdigt på made in sweden. Puss o god natt!


Haha skön bild på mig och helle från louises fest x)


Svampen!! Haha ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

haha jag diggar mig själv på den där bilden asso:P

2010-01-24 @ 21:19:27
URL: http://eenas.blogg.se/
Postat av: johanna

haha ja me ;)

2010-01-25 @ 17:05:22
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0