Super duper kul med vännerna!

som ni ser rubriken så har min lördag varit super duper kul! Först var jag och Julia i badhuset och hade jätte mysigt och badade och hade hårinpackning och satt i bastun och massa såna saker! det var sjukt mysigt!! Sen åkte vi hem till mig, fixade oss lite, åt mimddag och sen fick vi skjuts till Hugo. Det var sjukt mysigt vi träffade massa kompisar som vi int har träffat på länge. De va Lisa, Verro P, Jozeffa, Emilia och Marcus. och hugo såklart men honom träffar jag hela tiden ;) Sen kom pappa och hämtade oss vid elva. Idag ska jag antagligen träffa Ella och Julia :) Lydia kunde inte :( Nu ska jag ringa Ella hörs senare ikväll! Juste måste bara berätta julia blondin replik: Vi satt och kollade på Simpsons


jag: Meh gud vad gammalt avsnitt va tråkigt!
Julia: Ja shit va dåligt dom har filmat!

HAHAHAHAHAHA x)

Julia tuffung ;) ily!


haha kolla kalle i bakgrunden x)


haha ja o Emilia cuulingar!


ja o lisa älskling!


haha bjuder på den sköna bilden x)


jag igen


älskarej!


haha hugo älskling (omedveten om waxklumpen i håret) ;)


Emmi älsk!


haha scnyggingar x)


Hugo och hans lillebror sötnosar!


Kommentarer
Postat av: verru

och jag som klagade på den första bilden på julias blogg ;o skulle uppskatta om du täckte för mitt hemska ansikte på 6:e bilden ;o

älskar dig med gummsan :)<3

2010-01-31 @ 21:20:04
URL: http://verru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0