Lite om dagen

Hej bloggen! tyvär så orkar inte jag skriva så långt idag för jag är dödstrött (vet faktiskt inte varför) men ska nog gräva ner mig i soffan och kolla på film. men iallafall så har dagen varit som en vablig tråkig skoldag (som alla vanliga tråkiga skoldagar är) förutom att vi åkte skridskor :) fast jag och Julia åkte i kanske 5 minuter för hennes var för små och mina för stora :/ och sen hade vi ingen lärare på matten så alla flippade ur och blev flummiga. Jag spelade in en video men jag vet inte om den sparades för batterierna tog slut :/ hoppas att den gjorde det skit rolig verkligen! efter skolan åkte vi hem till Ella (som vanligt) Haha ;) då pluggade vi NO -.- och cpelade piano såklart ^^ Haha vi spelar alltid piano hemma hos varandra x) Sen åkte jag till sollentuna centrum. Jag skulle köpa ett par jeans och då kommer jag på att jag kan inte för jag har inget ID kort så jag får inte köpa! Freak! (Haha) men precis då ringer mamma oxh berättar att hon är i sollentuna centrum så hon kommer upp till Gina Tricot och köper det åt mej. hon köpte även en cool tröja åt sig själv och jag fick ett par lack leggins (och jeansen) :D Eftersom att min kamera inte har några batterier så blir det inga bilder men kommer kanske imorrn :) nu ska jag gå och kolla på någon film eller nåt :) 

Haha det blev väldigt långt ändå x) tror inte att någon kommer orka läsa det här x) 

Btw Tack Lydia för inlägget älskarj oxå :)<3


Miss u!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0