Juste!

Har glömt (tror jag) att jag, Johanna Holmberg.... ska börja dansa! :D haha ja suger på att dansa så ja får hoppas att jag inte skämmer ut mig för mycket (vilket jag antagligen kommer göra ändå) Haha näe men jag har faktiskt typ varenda år ställt upp på någon sorts mim tävling x) haha okej inte förra året men sen 1-5 x) först var jag med Emma C, Louise, Vendela och Helena (kändes som om vi var fler :S) och sen har jag och Julia gjort x) haha jag kommer faktiskt inte ihåg alla som jag har gjort med tjejerna från sofielund förutom typ best friend eller vad den hette x) Haha om någon av er kommer ihåg så måste ni skriva en kommentar ;) Jag och Julia gjorde först T.K.O  (knock you down) och sen klädde vi ut oss till värsta gangster killarna och körde sång om ingenting x) (vi hade kommit till final om det inte vore för att lärarna röstade -.-)  vi såg ut såhär:


Haha visst va vi snygga? ;)

Kommentarer
Postat av: louise

haha kommer ihåg våra danser! dom var fan profsiga x)<3

2010-01-17 @ 12:32:20
URL: http://louiseglimbert.blogg.se/
Postat av: louise

haha kommer ihåg våra danser! dom var fan profsiga x)<3

2010-01-17 @ 12:33:07
URL: http://louiseglimbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0