Helgen

haodie! Haha x) förlåt för att jag inte har skrivit nåt nu om helgen såå ska skriva lite :) 

I fredags var det ju såklart tråkiga skolan igen. men det var kul för sista lektionen åkte vi skridskor :) fast jag fick skavsår för mina är för små ;( efter skolan åkte jag, Ella, Julia och Lydia hem till Ella och såg filmen Troja. Sjukt bra film! Haha Alexander (Ellas storebror) satt och skrattade åt oss som satt o grätt Haha x) Sen sov jag och Julia över hos Julia :) vi hade jätte mysigt och vi kollade på två skräckfilmer :) The unborn och barnhemmet. dom var bra men de va faktiskt synd för jag trodde att dom skulle vara läskigare :/ the unborn var väldigt overklig och barhemmet var bara inte läskig :/ men, men :)

Igår (lördag) vaknade ju jag såklart upp hemma hos Julia och vi gick ner och åt frukost, foxade lite grejer, gick och hyrde en ny skräckfilm (hide and seek) och sen tog vi oss till mig genom att åka skridskor över isen :) kul kul :) det var väldigt mycket folk på isen bara :O när vi kom till mig gjorde vi lunch och kollade sedan på filmen. sen åkte Julia hem och jag och pappa åkte till kista och åt och kollade på " har du hört ryktet om morgans? " faktiskt riktigt bra film :) sen åkte vi hem och kollade på någon film som gick på tv och sen hämtade vi mamma som hade varit i värsta fancy huset :)


tycker ni att jag ska färga lite blondare slingor? asso inte BLONDA utan typ ljusbruna fast ändå blondbruna om ni fattar :) tror att det skulle vara snyggt bara så det blir liiite ljusare :)


Kommentarer
Postat av: Helena

neej de tucker jag intE!! ditt hår är jätte fint som de är;O<3

2010-01-24 @ 12:55:49
URL: http://eenas.blogg.se/
Postat av: johanna

tkr du verkligen de?: tack gumman!<3

2010-01-25 @ 17:04:59
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0