HAHA!

Jag och Anna på vägen hem från OKQ8:

Vi hade på väldigt hög musik i bilen och d¨å kommer det en låt som jag verkligen känner igen men kommer inte på vilken det är


Jag: Åhh vilken låt är det här? (Jag tycker att det låter som om annas mobil ringer) Ringer det?
Anna: Va? Ehh... Nej (Anna tror att jag menar "ringer det (någon klocka) i huvudet") Eller vad sa du?
Jag: Ringer det?
Anna: Aha nej.
Jag: I din ficka?
Anna: VA?! Nej.. aha HAHAHAHAHAHHAHAHAH (Anna trodde såklart att jag sa Ringer det i din fi**a haha)

Aja det var kul när vi satt där...
En annan kul sak som vi sa! Haha jag och mina dumma, onödiga frågor x)

Jag: Anna, om du var en människa.... va skulle du hetat?
Anna:... Inger... va skulle du hetat?
Jag: ...Josef...
Anna: Josef?
Jag: Inger?

Höhö låter inte speciellt kul men när vi satt där och skrattade så va min första tanke "de här ska ja skriva om på bloggen!!" Haha blogg nörd xp

aja ska gå tillbaks och vara lite social nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0