Fredag! Najs eller vad?!

Nu sitter jag hemma. Familjen kollar på Lets dance men jag kan aldrig finna nöjet med de. aja idag efter skolan var jag med Ella Lydia och Julia (ovanligt?) Haha. men sen drog Lydia ganska tidigt för hon skulle vara barnvakt och vi va tvungna att gå ganska tidigt också för Ella skulle nämligen också vara barnvakt. Egentligen skulle kanske jag och Julia sova över men det blev inte så :/ men imorrn ska vi ha sjukt trevligt :D vi ska dra till badhuset och bada! Najs!! På väg hem från Ella mötte jag Jessica och Ellen så jag fick sällskap till sollentuna och på väge hoppade Helena och Sofia på :) (eller som pappa skulle säga "man kan ju inte hoppa på en buss?!" så nej dom hoppade inte men dom klev på när den stod still) Haha x) och sen sa pappa att ifall jag var kvar i centrum ett litet tag så kunde han hämta mig när han skulle hämta mamma och handla. så det var också najs för då kunde jag stanna där och hänga lite med Jessica, Ellen, Sofia och Helena :D Vi har bestämt att Jag, Sofia, Ellen, Helena, Julia och Linnea (kanske) måste ha en till tjejkväll som vi hade förut för kanske ett år sen. Så det ska bli trevligt :) nu tror jag att jag ska surfa vidare lite :) C' yah!


haha jag, sarah och vickis på Ellas fest när jag var utklädd till fjortis x) haha det var faktiskt becca som gjorde mig till det med bajs brun foundasion x)


Kommentarer
Postat av: vickis

haha, sjukt snygg bild på oss x) <33

2010-01-29 @ 22:52:35
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/
Postat av: lydia

de var jag som sminkade dej så snyggt vickis :D <3

2010-01-29 @ 23:14:16
URL: http://llydiias.blogg.se/
Postat av: Vickis

ja, du är sjukt duktig på och sminka lydia! Jobb när du är vuxen kanske?? ;) <33

2010-01-31 @ 22:53:42
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0