Dans!

Wow va roligt det var med dans! vi dansade till drop it low! :D och min danslärare e jätte snäll o skön :D innan dansen var jag hemma hos Julia. Vi kollade först på Hundpensionatet. Haha och åt kalas puffar ;) såklart (aa) haha näe men båda vi två älskar det :) sen åt vi middag och kollade på alvin and the chipmunks x) haha kanske lite barnsliga filmer men dom var faktiskt riktigt gulliga ;) sen gick vi och mötte ella oc så guck vi till dansen :) imorgon är det torsdag som betyder... veckans längsta dag -.- men den börjar bra med ensamble :) men sen kommer SO -.- mitt hat ämne... aja nu ska ja surfa vidare :) skriver nog imorrn. ska även idag (tror jag) lägga upp bilder från allt! har tagit massa bilder :)


Lydia och Julia sjukt söta och lika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0