Dagen efter morgonen

Efter min hemska morgon så kom jag till skolan och började med slöjd så det var rätt okej. Jag ska svarva på slöjden det är sjukt kul :D sen fortsatte dagen som vanligt. Efter skolan åkte Jag, Julia; Lydia och Ella hem till Ella. Där pluggade vi lite och sen fixade vi en blogg till henne och tog massa bilder till den och så :D det var kul :) jag ska nog försöka komma i säng tidigt ikväll. det är så skönt att inte vara trött i skolan :) imorgon då jäklar ska jag köpa jeans! Jag har ett par riktiga jeans... det är inte mänskligt.... hoppas att jag hittar något par riktigt snygga ;) aja nu ska jag gå på toa och kolla på spårlöst :)

Juste Tack Agnes så sjuuuuuukt mycket för headern så sjukt fin! :D Älskar dig!


Jag och måns zelmerlöw haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0