Juste ska berätta om vad vi pratade om på vägen hem


Haha vi har kommit på att vi (Jag, Julia, Lydia och lite Ella) alltid hakar upp oss på saker. som idag: Heter det nagel klippare eller nagel knippsare. Haha fast de hakade vi inte upp oss på direkt fast vi blev alla chokade för det och började vi skratta åt de. Vi pratade oxå om SL (som Julia och Lydia kallar de: Suckers and Losers) Haha och vi pratade om att vi alltid hakar upp oss på saker. och att vi har aldrig tystnad (delvis för att vi nästan alltid pratar) men oxå för att om det blir tyst så börjar alltid någon sjunga och då börjar de andra stämma in. Kul faktiskt :)

Hos Lydia:
Vi var ju hos lydia idag och det var sjukt trevligt :) vi åt köttbullar med spagetti och Lydia försökte lära mig och Julia "Kärleken är" på piano. Vi va inne på datorn ett tag oxå. Ella är föresten fortfarande sjuk :( krya på dig unge! Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen och ska nog läsa lite :)


Fluffen! miss yah!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0