Bara klag

(Bara så ni vet så behöver ni inte läsa de här) MEN MIN MORGON VAR DEN VÄRSTA JAG NÅGONSIN HAR VARIT MED OM!!!

- Therese klagar på mig hela morgonen och däger att det är mitt fel att hon försovit sig

- Jag har sovmorgon men om jag ska få skjuts så måste jag åka vanlig tid

- När jag kommer ner till hallen så ser jag mina nycklar ligga på bänken (Har legat i min jackficka innan) och undrar varför dom ligger där. Då ser jag att min mamma har tagit min jacka utan att säga något och där i ligger min plånbok och mitt busskort så jag kunde inte köpa nya jeans som var planerat för idag

- Jag åker vanlig tid men glömmer min mobil (något som jag MÅSTE ha med mig)  så jag åker tillbaks med pappa för att hämta den.

- När jag väl är hemma så får jag inte skjuts och måste gå till bussen när jag är vid grusvägen (dom som vet var den är) såå kommer jag på att jag har glömt mina hörlurar (oxå ett måste) så jag springer tillbaks för att hämta dom

- När jag äntligen är på gång igen och är vid missionskyrkan (?) så kollar jag på klockan och då ska bussen gå om tio minuter! brottom! såå jag halvspringer hela vägen till bussen.

- väl framme så är jag 5 meter från bussen och då stänger han dörrarna så jag kutar ännu mer än innan och när jag är framme vid dörren så bara tittar han på mig och kör iväg! (som tur var kom det en ny buss några minuter efter men ändå!)

så det var min morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0