Tjabba skitungar!

Jag vet djälv att jag inte orkar läsa för långa inlägg så för att göra de lättare för er så ska jag skriva olika. Igår var jag ju med Lydia. Vi hade spa och badade bastu. Det var sjukt mysigt! Vi kollade på en film som hette Fired up. Haha sjukt rolig och överdriven film x) HAHA! Det är typ min humor. Jag älskar Family guy humorn tillexempel x) Haha. Vi åt en jätte god pasta sallad med avokado och kyckling och massa grönsaker! Vi åt ju såklart också chips och godis moahahaha! Idag vaknade vi (Konstigt?) Sen spelade vi piano, Haha som alltid?. Sen kom Julia och då gjorde vi våfflor. Sen åkte vi till centrum och jag köpte ett par skit snygga skor! Love them! Julia köpte två jätte snygga tröjor och Lydia köpte en sjukt snygg tröja! Vi hade jätte mysigt! Sen var jag tvungen att gå hem. Då möttes jag av lilla hunden som vi har hemma nu. Hon heter Penny-lane! Sjukt söt hund! Sen har jag inte gjort så mycket förutom att mamma har förhört mig på So:n.


lilla Penny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0