Nytt rum!

Åhh jag vill byta rum! Hatar att ha haft samma rum i 13 långa år! Alla tycker säkert att jag är helt puckad men jag vill byta till ett rum som är hälften av mitt rum (kanske mindre) Haha desperat? Men faktiskt så älskar jag det rummet och det är skit mysigt. Men det känns så hemskt eftersom att mamma och pappa har ansträngt sig så mycket för att jag ska trivas och jag trivs men jag är bara så trött på det. Så jag ska försöka byta till nya kontoret. alltså det uppe. Fast innan jag ska kunna göra det så har mamma o pappa sagt att dom måste fixa tvättstugan men det ska tydligen gå snabbt. Jag är ju heller typ aldrig i mitt rum (bara när jag ska sova) annars är jag med mina kompisar i tv rummet... Tack så sjukt mycket mamma och pappa för att ni har gjort så mycket men jag har ett ord också i allt (plus att therese har fårr byta rum tre gånger) Haha ;)


Okej har inget med saken och göra men tycker att den bilden är så sjukt skön x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0