Fredag, Lördag, Söndag

Hej allihopa! förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har skrivit men inte haft nån ork till det. I fredags var jag som vanligt i skolan men sen kom Pierre och Marcus så vi var lite med dom efter skolan också. Jag, Hugo, Julia, Pierre och Lydia åkte till centrum. Lydia behövde dock åka hem. sen följde Julia och Pierre med hem till mig. Vi gjorde typ inget. Sen åkte dom hem och då kollade jag typ bara på film och slappade lite. I lördags (igår) var jag med Julia och vi åkte hem till Mathilda för filmkväll. Det var kul. Vi kollade på "Butterfly effect" och "skeleton key" (?) Dom var bra :) idag ska jag hämta en liten hund! AHH! Hon ska bo hos oss ett liiiitet tag. vet faktiskt inte hur länge. Hon heter Pennyleine och är en liten blandrashund. Sjukt söt! Nu måste jag gå och hjälpa till med att få ner snö från taget. C' ya!


Ni är så fina älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0