Dålig uppdatering, jag vet!

Förlåt för min usla uppdatering men det är faktiskt inte meningen, orkar bara inte skriva x) Idag har jag varit i skolan, som vanligt, och haft tråkigt. Ella var sjuk idag så hon kom inte och efter skolan så skulle Lydia vara med hennes kompis cissi och Julia kunde typ inte göra nåt så jag skulle åka hem men sen tänkte jag hälsa på Helle och Sofia, som var hemma hos Helle, lite snabbt men sen var therese snäll och erbjöd sig att gå ut med hundarna så jag stannade där. Vi satt mest och pratade och sen åkte Sofia hem så jag och Helle gick till sollentuna centrum för hon skulle köpa några saker. Vi mötte även Lollo och Lina där så vi stod och snackade med dom ett tag. Sen gick vi hem, åt middag och började kolla på film. Det var min dag :) Imorgon är det dans! JAA!! Älskar dans! och då ska vi lära oss en ny dans så vi kommer rocka! (allvarligt temat är typ Rock, Punk :S) Aja hoppas det blir bra :) Nu ska jag surfa vidare lite på internet :) Puss o Hej leverpastej :)


Jag, Agnes, Lydia och Julia :) älskar er tjejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0