AHH!!

Som ni kanske fattar på rubriken så e jag ganska upprörd över några saker.
1. Min älskade halsduk och mindre älskade mössa är hemma hos mathilda i rotebro :'(
2. Jag har lingon vecka....
3. Har inget stt göra
4. Fick reda på att en kille i min skola sjunger så sjuuuuukt bra! Höll på att dö!!
5. Jag saknar massa kompisar som jag inte har träffat på ap länge :(
6. Min dator som jag precis har fått är cepe så vi måste lämna tbx den :'(
7. Den här datorn, eller det här sortens internet, gör att det inte går att ha mellanrum! DAMP!
Det var nog bara det :)


Men nu.... Idag var jag på Valentine Day med Ella, Lydia och Julia! Det var sjukt kul och den var jätte bra :D Ella den jäveln är hur brun som helst efter att ha varit i Marocko :O Hon köpte me jätte fina armband till oss! Tack gumman! Orkar faktiskt inte sitta vid datorn just nu, ska nog gå och vara lite social...
Min systers öga
Jag och syster
Här kommer iallafall två bilder på mig Julia och Lydia (resten kommer när jag har hittat kameran)
älskar er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0