Snart jul...

Herregud... det är jul om 3 veckor och 5 dagar... Jag har fixat en present och jag är helt pank! plus att min lön kommer in den 25 alltså dagen efter julafton... suck! aja får väl jobba ihop pengarna eller nåt :O Har precis haft dansuppvisning! Det gick faktiskt riktigt bra! Ska fortsätta gå i den gruppen så sjukt skön grupp! Den här terminen har jag verkligen kommit alla så mycke närmre! Vi blir ju dessutom en fortsättningsgrupp nästa år så då kommer vi nog få roligare danser och så! tråkigt nog så kunde ingen komma på dansuppvisningen. Egentligen skulle massa kompisar, mamma, pappa och syskon komma men ALLA biljetter va slut... men ska köpa dvdn så alla kan se iallafall :) Haha vi va twilight alltså vampyrer! Sexigt. Nu ska jag duscha och sätta på myskläder efter en hel dag med stress! Puss!
the creeew!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0