hemma!

är hemma! :D skulle egentligen träffa julia idag men vi bestämde att träffas imorgon istället :D har bara tagit det lugnt hittills kollade på tretton med therese och bogdan :) haha såg den med helle förut också x) jag kan verkligen se filmer hur många gånger som helst... typ x) haha okej de e verkligen inte så med riktigt dåliga filmer men bra filmer :) haha tråkigt inlägg... men som sagt imorgon ska jag träffa bästavän :D ska bli sjukt kul eftersom att jag inte har träffat henne på två veckor :O vet inte riktigt vad vi kommer göra men vi kommer nog på något :) juste på torsdag ska jag på klassresa till gotland... jag undrar verkligen hur det kommer bli ;O hugo kommer ju fylla år där så vi kommer antagligen fira honom lite där på något sätt :) har köpt en liten present t honom som han ska få då ;) nu ska jag duscha men vi hörs puuuuuuss!


har saknat dig grymt mkt bästavän <3

Kommentarer
Postat av: agnes

du har fått en beautiful blogger av mig :) kolla min blogg för mer info <3

2010-08-30 @ 21:57:10
URL: http://agnesklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0