haha sköna männskor de finns xD

haha skönaste draget på en restaurang som vi precis kom hem från! en gubbe satt och spelade harpa bredvid och ett bord med ganska onyktra gubbar och gummor satt i mitten av hela restaurangen. en gubbe som äger restaurangen sitter och snackar med domoch skrattar sen vinkar han dit gubben som spelar och så börjar han spela och en av gubbarna börjar sjunga daddys boy eller nåt. när den är slut skämtar han och säger: do you know any lady gaga? alla skrattar även han som spelar. sen pekar gubben på mig och säger: you look like you can sing lady gaga! she can sing! i can see on you that you can! hahaha herregud vad jag skrattade och det var så kul för hela restaurangen kollade på mig! grymt härlig stämning! love it! sen började en onykter gumma sjunga nån annan låt som killen spelade x) haha roligt ifall jag hade ställt mig upp och bah p-p-p-poker face p-p-poker face ma ma ma mah! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0