Torsdag

vet att jag inte har skrivit så långa inlägg de senaste dagarna men de e för jag har så grymt ont i handen men känner att jag vill skriva ändå... idag var jag hemma hos ella en stund efter skolan men va tvungen att gå hem för att gå ut me hundarne. sen gick ja hem till ebba och träffade henne och elin en stund men dom skulle på friskis. Nu gör jag vad jag är näst bäst på - titta på tv (är bäst på att göra nudlar x) moahahah älskar det) aja nu ska jag dricka lite läsk och kolla klart på programmet som jag kollar på och vem vet kanske gör nudlar oxå ;)


haha vet att ni har sett den här bilden många gånger men orkar inte leta upp någon annan av alla tusen bilder x) älskar dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0