Hemma

sitter hemma nu. Therese och Clara kom precis hit :) therese har precis varit me bogdan (hennes nya pojkvän) grattis syrran! Igår kollade jag på Mulan. Äntligen! HAHA har velat se den har fått nån disney fnatt känner bara för att se gamla klassiker när ja ändå inte har nåt att göra x) vet att ja e en tönt men ja e stolt över de! NOT! haha. Idag fick jag och Julia gå tidigar ifrån gympan eftersom att julia stackarn smällde dörren på hennes finger så det blev helt snett :/ så vi fick gå till sjuksyster och eftersom att jag inte hade några kläder med mig så fick jag följa med. Helen (idrottsläraren) sa att vi kunde gå hem efter det eftersom att vi inte visste hur lång tid det skulle ta så vi åkte hem när vi var klara där :) eller först åkte vi till sollentuna centrum för att köpa present till vickis :) ska på hennes tjejmiddag imorrn ;) Haha de e fjortis fest så vi kommer vara utklädda till värsta fjortisarna x) JUSTE!! MINA H&M KLÄDER HAR KOMMIT :D!! WIIIIH! haha äntligen! mamma ska hämta ut dom från posten efter jobbet :) Julia ska kanske sova här idag oxå ska bara kolla med mamma först :) nu ska jag göra lite smoothie :)

 


två bilder från photoshooten som Carro och Jessica fixade åt mig elle och julia :) fler kommer sen


Kommentarer
Postat av: Sprankme

Johanna aja baja! DU måste länka oss om du lägger upp bilderna !!!! :)

2010-04-25 @ 15:03:26
URL: http://sprankme.blogg.se/
Postat av: amanda

shit vad söööt du är! :O <333333333

2010-04-25 @ 18:42:23
URL: http://amandaelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0