Godmorgon alla glada!

Hej hopp! Idag ska jag vara modell för en dag ;) Haha näe men nästan Julias syster Jessica är bajs bra på att sminka och hennes kompis carro är grym på att fota, så jag, Julia och Ella ska bli sminkade och fotade (Lydia kan tyvärr inte för hon är i fjällen men vi ska säkert göra någon mer gång så hon också är med) Det ska bli grymt kul :D sen får jag se vad som händer ikväll :) Matte och Hugo ville egentligen vara med mig idag på dagen men jag kanske kan vara med dom ikväll ist ;) Nu ska jag äta frukost och sen ska jag klä på mig :)


(har inget med inlägget att göra) Haha det här har stått på min NO pärm sen Sean Banan sa de på Circus möller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0