uppdatering!

nu sitter jag här och skriver igen. jag har precis läst alla gölliga kommentarer från inlägget "kära systrar". juste jag har fixat mitt rum :D jag har möblerat om och satt upp massa nya saker. idag har jag varit med lydia ella och julia i stinsen. efter ett tag åkte lydia hem så vi var enamma. sen när vi skulle åka hem så ringde min syster (therese) och sa att hon snart var vid stinsen. så jag fick sitta och vänta på henne. sen när vi entligen hittade, varandra efter att ha gått om varandra några gånger, så gick vi hem. på vägen hem träffade jag lisa, verro, bella, teddy, micke och jonte. vi hälsade bara och sen gick vi vidare. väl hemma satte jag mig vid tv:n en stund och sen gjorde jag lite läxor. nu ska jag gå och göra lite te tror jag.


gammal bild på mig och andra halvan :D



Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0