käraste systrar!

som rubriken säger så ska jag skriva om mina käraste systrar. mina systrar är verkligen dom BÄSTA systrarna man kan ha! dessvärre träffar jag två av dom mindre eftersom att dom är stora flickor och har flyttat hemifrån :(
men jag träffar dom ändå ofta.

JENNY
 - min älsta storasyster. du har alltid funnits där när jag behöver dej! dessvärre bor du ju så långt bort så det blir bara någon gång i månaden som jag kan träffa dig! hoppas vi kan träffas mer! minnena är oförglömliga! jag saknar dej och kommer alltid älska dej!

ANNA
 - min näst älsta storasyster. du har också som jenny alltid funnits där och det vill jag tacka dig för! det känns verkligen som jag kan berätta allt för dig! du bor ju närmre så dig kan jag ju träffa oftare men det blir ja ändå inte så ofta pga skola och jobb m.m! jag älskar dig syster och kommer alltid göra det.

THERESE
 - ..... om vi säger såhär.... du är min yngsta storasyster... näe jag skojja. Therese, du har alltid varit som en mamma för mig, ibland på bra sätt, ibland på dåligt sätt. vi bråkar väldigt ofta och jag hoppas att vi kan sluta med det för du e den som jag alltid har haft nära mig och ett liv utan dig är inget liv. jag älskar dig stora(lilla) syster.






Vill bara säga att jag älskar er enormt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig oxå snufflan! Kom hit å hälsa på snart! PUUUUUUUUSS

2009-09-16 @ 18:06:56
Postat av: Anna

Världens sötaste inlägg! Du är grym syster!! Love you!!!!!!!

2009-09-16 @ 21:27:07
URL: http://enmindre.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag...älskar...dig också host host Nej då ha ha jag skojade bara host hoooost

2009-09-16 @ 22:02:24
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Therese

jag...älskar..dig också host host. ha ha nej jag skooojade bara host hooost...

2009-09-16 @ 22:03:22
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja jenny det ska vi göra! hihi du är oxå grym anna! höhö therese älskar dej oxå!

2009-09-16 @ 22:29:42
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är fett snygg johannah

2009-10-08 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0