AJ!!!!!!

inte nog med att NO e tråkigt så gör det ont också! idag skulle vi göra figurer av tenn (en metall som man smälter) och hälla de i en form som var gjord av gummi. när vi hällde första gången blev de bra men vi hade för lite tenn så vi fick mer tenn av cattis (NO läraren) och då höll jag och lydia varsin klämma på varje sida av gummit och julia hällde. då rann allt igenom och ner på golvet. när de stelnat plockade vi upp allt och la de i sleven och smälte de igen för ett nytt försök. då kom vi på att det kanske var bättre ifall någon höll underifrån så jag gjorde de.... men då hände de.... allt rann rakt igenom ändå och ner på min hand! jag ställde mig och skrek och cattis tog fram mig till vattnet o skölde (?) De gjorde så sjukt ont! det var 200 grader!! Förstår ni hur ont det gör?! 200 GRADER!!!!! så jag har jätte, jätte ont nu och har haft det hela dagen. det kommer bli världens fulaste ärr :'(.

såhär såg formen ut ungefär. (svårt att förklara)
 
haha nån som fattar va ja menar? X)


ser 10000000 gånger värre ut i verkligheten.


Love Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0