LÅÅÅÅÅÅNGSAMT!

ÅHH! jag blir så arg på blogg.se! det har blivit sjukt långsamt!! ska berätta lite nu om dagen (orkar inte skriva om hela veckan) idag har jag varit i skolan som vanligt. längsta dagen slutar halv 4 -.- har inte gjort så mycket nu ska plugga lite engelska. juste jag har börjat springa med hampus! både bra för mig och honom :) fast tror inte att jag orkar det idag faktiskt för det regnar. haha jag lydia och julia har mobbat våran spanska lärare som var vår svenska lärare idag också. jan byter ut p och b mot v så han säger alfavet (alfabet) och vi hade inget som handlade om svenska vi hade; historia, matte, latin, engelska och typ kinsesiska x)

Julia förstod inte vad han menade..

Lois (läraren): utan bibel vi skulle ha roonor!

Julia: Va menar du med roonor? menar du kronor?

Lois: Nej! ROONOR! ROONOR!

Julia: Ja kronor! eller menar du runor?

Lois: JA!

Julia: Jahaaa!

haha min lilla blondin x) (inte för att jag fattade direkt vad han sa...)

helt ärligt så har jag tänkt blogga men jag orkar inte när det tar år att komma in någonstans. slänger upp lite bilder.


Jag på matte-historia-latin-engelaska-kinesiska-lektionen x)


haha hugo cooling x)


HAHA jag och tvilling-arm (Nanna) hade lite kul på so:n! :D


Gott eller gott? ÜBER GOTT!! :D

Love Johanna


Kommentarer
Postat av: Camilla Österlund

Hej på dig! Jättefin blogg :')

jag undrar om du kan fixa en såndär header som dig ?Är det du som har fixat den, Kram!

2009-10-28 @ 13:57:56
URL: http://hhappyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0