Fredag

äntligen fredag! skulle ja ha tänk om jag inte hade gått i musikklasser -.- vi har öppet hus imorrn så måste tillbringa 3 timmar i skolan på en lördag -.- fast som tur är så får vi ledigt på måndag! Jippih för ledighet!! är det bara jag och typ resten av världen som knr sjukt mycket för att åka utomlands? saknar grekland sjukt mycket! här är det bara regn och äckel väder hela tiden!! BUHU!! jag har iallafall varit hemma hos ella först efter skolan och sen var jag ella och julia barnvakt till ellas grannar. sen gick julia och jag och ella läste godnatt saga och sjöng för de små. jag hann inte få minstingen erik att somna tyvärr så ella fick fortsätta. har duschat och knr mig otroligt fräsch! skönt! Dorota (städerska) var här idag och hon är så rolig och gullig. och så började sötnosen gråta för hon hade råkat ta sönder en porslins ödla. BUHU (igen)!! ska skicka in bild på mitt brännsår o försöka få pengar för det :D hoppas hoppas!! nu ska jag nog gå och fixa lite innan idol.


ny duschad

Love Johanna


Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha Dessie/Kissie/Paow wannabe!!

2009-10-21 @ 14:13:25
URL: http://piggepelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja det ville jag. Om du kan det ?

2009-10-30 @ 23:50:20
URL: http://hhappyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0