vrf ska de vara så svårt med rubriker?!

jag kommer aldrig på några rubriker! alla heter typ "måndag" tisdag" onsdag" osv osv. jag, ella, julia, hugo och lydia åkte hem till ella idag och kollade på sweeney todd! trodde ärligt talat att den skulle vara bättre. den var mest äcklig och det var grymt mycket blod i den :/ men, men. imorgon är det nog vanlig skoldag. slutar 13:25 YES! på torsdag ska hela min klass, först till ungdomsmottagningen så julia och lydia ska sova hos mig innan (ella kunde inte :() sen efter skolan ska vi åka på studiebesök på SVT. A-klassen sa att det var kul så hoppas på de :). nu ska jag gå och läsa lite svenska ska typ vara klar nästa vecka har kommit halvvägs -.-


Sweenwy todd!

Love Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0