veckan.

ja så imorrn e de fredag! som betyder.... FREDAGSMYS! wohoo! har varit ensam hela veckan me hugo. idag kom äntligen ella tillbaks till skolan! ännu ett wohoo! i onsdags (igår) tog jag svin vaccinet -.-' gjorde ont som in i helvete idag! har typ haft feber frossa ont i halsen o ont i huvudet hela dagen idag. skulle svälja panodil i morse men det gick bara inte har så grymt ont i halsen! i onsdags var jag också på Helenelundsskolan och hälsade på Linnea Lindqvist, Joar Dahlborg, Jakob Bergmann, Andre Färnsveden, Gustav Häggbom och några till. Mötte även B :O han satt med massa kompisar och när jag och jakob gick förbi så sa han hej Johanna! och såg skit glad ut och jag sa bara hej utan att röra en min! GO JOHANNA! men jakob skulle såklart stanna och hälsa och ja tänkte äh whattahell ja kan väl hälsa kan väl inte vara sur på honom hur länge som helst. men det klickade till att vafan han förtjänar det inte så jag gick bara vidare. det var dock inte det smartaste jag gjort, gick vilse i skolan x) Duktigt Johanna! aja nu måste jag dra vidare. puss o hej så länge!
finaste bilden på fluffen som anna har tagit. älskarej valpus!

Kommentarer
Postat av: Nicole

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH VILKEN SÖT HUND !!!!!

2009-11-20 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0