var tog ni vägen?!

var tog alla mina kära besökare vägen? alla bara försvann!! hallå!! kom tillbaka! nu sitter jag här och har precis ätit en mandarin... har inte så mycket att skriva om förutom att det snart är desperate!!! ahh!!! idag har jag haft gitarr. och juste!!! är ju stolt (-.-') matrådsrepresentant (långt ord) för min klass. så jag satt i en och en halv timme i kokande sol med dunjacka, inte skönt precis. men jag har iallafall fixat massa med maten nu :D ska nog gå och äta en av de goda muffinsen som Julias mamma har bakat!


älskar min gitarr!


Love Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-11-05 @ 19:06:04
URL: http://fiiixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0