Mycket störande!

Något som jag tycker är otroligt störande är, på filmer när människor inte tillexempel äter upp maten utan gör mat tar inte ens en tugga och sen bara lämnar den. vem har dom tänkt ska ta undan de?! och när dom inte låser dörrar (som bil och husdörr) tänk om det blir inbrott! och när dom handlar ser man aldrig att dom betalar dom tar bara påsen och går, ja menar det är ju inte precis något gratis land! dom går ALDRIG på toaletten (om det inte är någon komedi och något sjukt ska hända) och man ska inte ens prata om musikaler -.- jag menar säkert att mitt från ingenstans så skulle musik spelas upp och alla skulle börja sjunga. men men. nu måste ja äta är grymt hungrig!


gamal bild på mig och julia


Love Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0