Lördag

nu e de lördag och jag har inte gjort ett piss på hela dagen. eller jo jag har krattat ihop pengar till klasskassan -.- usch vilken ångest jag har! har bara slösat bort hela dagen! usch! aja helle, bill o felix kanske kommer senare. de ska bli kul. fast ja ska spendera lite tid med min kära syster anna oxå. vi ska göra varma mackor och äta! mums! Julia är frisk! WOHOO! :) ella och lydia sitter nu och kollar på new moon (nya twilight filmen) jag och julia ska faktiskt oxå se den! vet inte riktigt när men snart :) nästa helg drar jag till norrköping igen. de ska bli kul och då e alla systrar med. nu måste jag gå och hjälpa anna med maten.

bild från i sommras.

 

Love Johanna


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha du ska till norrköping du?!

2009-11-22 @ 23:55:22
URL: http://enmindre.blogg.se/
Postat av: johanna

haha ja ;) ska inte du med? :O

2009-11-23 @ 18:30:25
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0