förlåt

förlåt för att jag int har uppdaterat men jag är i Norrköping hos min storasyster Jenny. kom hit igår vid 7 tiden. vi kollade på idol och åt pizza. idag gick vi till stan och köpte massa saker. bla; kläder till julkonserten, julklappar till Ella, Julia och lydia och lite annat. Jag, Julia, Lydia och Ella ska ha en mysig julafton bara vi 4. då ska vi ge varandra paket, kolla på film (kanske This christmas med Chris brown, AHHHH!) äta massa gott och ha mysigt. jag kommer hem imorgon någon gång. juste idag kollade vi på Män som hatar kvinnor. har sett den innan men inte hela. nu ska vi kolla på någon annan film. ses imorgon kanske. kan tyvärr inte ladda upp bilder nu eftersom jag är inne på jennys dator.

Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0