förlåt för dålig uppdatering!

som rubriken säger så vill ja säga förlåt igen fär så dålig uppdatering! kommer säkert blogga mycket nu under kvällen eftersom att mamma har låst in mig och pappa i tv rummet pågrund av hennes inrednings party som är på övervåningen. och såklart så måste vi ta hand om jobbiga hampus som bara andas i ens ansikte -.-' föresten så är jag sjukt avundsjuk på therese som har prao nu på barkys hunddagis igen! så en hel vecka med massa skratt med kompisar och freestale (?) me hundar. haha sitter och kollar igenom massa bilder från ett bild mapp som min syster Jenny skapade (eftersom det här var hennes dator förut så finns det massa roliga saker kvar) bild mappen heter "back in days" och innehåller många gulliga bilder på alla när de va små! haha! undra va alla gör nu? har säkert roligare än mig iallafall -.-' aja ska nog sätts på nån film nu.





Anna


Jenny och Lina


Jag och Therese




Love Johanna  

Kommentarer
Postat av: helena

vad söt du är gumman!!<3 jätte lik dig nu(a)

2009-11-02 @ 19:57:58
Postat av: johanna

haha aa jätte lik.... ;)

2009-11-03 @ 20:14:05
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0