ARG!

ÅHH!! är sjukt arg just nu! idag har inte precis varit min favvo dag. det börjar med när jag kommer till skolan så får jag reda på att både ella lydia och julia e sjuka -.- jippi! så jag fick vara ensam me tha hugos idag. sen vid lunch skulle jag till tandläkaren och fixa för jag hade fått inflammation i tandköttet. då får jag vänta 20 minuter innan hon kommer. sen gjorde de grymt ont i munnen när hon skulle fixa allt. sen tyckte pappa att när vi ändå höll på att plåga mig så kunde vi väl fortsätta. så vi åkte till vårdcentralen för att ja mig svin-sprutan. och såklart är det grymt lång kö så jag och pappa går och äter i caffeterian. vi beställer det ända goda som finns på menyn:  (Jag) skink och ost paj och (pappa) brockoli paj. Pajen smakar bajs! så pappa säger till dom att byta pajleverantörer. Go pappa! sen väntar vi i 1 timme och 40 minuter på att jag ska få den där jäkla sprutan. gissa vad som händer. jag är tyvär ett halvår för gammal för barnsprutan så jag får inte ta den. vadå inte ta den?! åh så allt väntandes va i onödan. och sen har de ju regnat hela dagen idag oxå. usch!



längtar tillbaks! Kreta sommaren 08

Love Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Fasen vilken otur man kan ha då! Taskigt att dom inte bara kunde ge dig sprutan!

Åhh mina sötnosar, ni är så fina!!!

2009-11-17 @ 22:57:14
URL: http://enmindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0