YES!

Jag tror att jag är frisk igen! SKÖNT! så ja börjar blogga nu :) har haft grymt tråkigt den här veckan och bara spytt och haft hög feber :/ igår kunde jag inte pga min dumma hals! snart jul! :D bara 12 dagar kvar!! Wohoo!! haha jag kommer fira 3 julaftonar (:S?) den här julen! 

1. På onsdag firas den med bästavännerna Julia Ella och Lydia! ska bli skit mysigt vi kommer hem efter tidig skoldag, har myspys bara, öppnar presenter kollar på film o sover sen över. sen dagen efter åker vi till skolan tsm.

2. Nästa helg blir det lilla jul afton med hela sollentuna släkten! kommer bli fullt hus!

3. Sen dagen innan julafton så åker Jag mamma pappa therese och anna ner till hälsingland och firar med dom och strägnes släkten.

Så ser det ut :)



självklart står en sån här liten valp klart och tydligt högst upp på listan!!


söt va? :)

Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0