Visste ni att..

1. Jag har över 25 ärr på mina armar och händer
2. Jag är mörk och höjdrädd
3. Jag är rädd för döden 
4. Jag är otroligt klumpig
5. Min barndomsvän (Amanda) som jag var bästakompis med har jag tappat kontakten med helt
6. Jag bråkar alldeles för mycket med min yngsta stora syster
7. Jag har tre systrar, en hel och två halv, har även en halv-halv bror, alltså mina halvsystrars halvbror
8. Jag har tvångstankar att jag måste önska mig något 11.11, 22.22 och 00.00 och att om något på min kropp knäcks så måste jag knäcka båda tummarna och handlederna
9. Jag har en hund som är 8 år (den 31 januari) men beter sig som 1 -.-
10. jag sover med 6-7 kuddar och två täcken.

Så nu vet ni lite om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0