Julia+Kista = roligt!

Idag har jag (som jag redan sagt 2 gånger) varit i Kista med Julia! Det var sjukt kul! Vi shoppade massa saker! lägger in bild om ja kommer på hur nya kameran funkar -.- ska byta den... jag provade vilken av min och min systers kamera va bäst. jag har 12 mega pixlar hon har 8, hennes var så mycket bättre! jag har verkligen provat allt! på hennes kamera var hennes ögon blåa på min var dom grå-gröna (hon har blåa) jag stod på exakt samma ställe, hon rörde sej inte ur fläcken och ändå helt olika. Inte ok! jag orkar faktiskt inte låta den vara inne o fixa sig jag byter bara till en som jag tycker är bättre. tror att jag gör det imorgon. Aja back to Kista with Julia! Vi var iallafall där och shoppade och sen åt vi så sjuk god mat som Julia visade mig! (Tack gumman!) Och sen kollade vi på New moon! Sjukt bra faktiskt! Alla andra säger att twilight va bättre men de tycker inte jag! Fast åhh Julia Stackars "Den snygge och mycke muskliga pojken"!! :'( Jag har tillbringat de senaste timmarna åt att städa mitt rum -.- Fast de e faktiskt sjukt skönt när de e klart :)


Allt Jag köpte;

- En T-shirt, GT
- Ett vitt linne, GT
- Ett par svarta trosor, GT
- Svarta stretch jeans, GT
- Vit BH från, H&M
- 3 par vita trosor, H&M (matchar behån)
- En liten La Rive parfym, H&M 
- En rosa väska, Accent
- Puder, Kicks
- Hårsprej, Kicks
- Ansiktsvatten, Kicks

Har tyvärr inte fler bilder :/ aja ska nog börja dra mmig mot sängen... God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0