Julafton! :D

Tja bloggen! idag är de julafton! Wohoo!! jag har fått massa saker.

- En jätte snygg tröja från gina tricot som de står " Over and out " på. (Från Anna)
- Ett par jätte fina silver örhängen som det hänger ner små pärlor från (Från Therese)
- En ask hjärt-Noblesse (Hampus)
- Ett par marinblåa mjuisbyxor (Ma och Pa)
- En 12megapixel kamera (Ska dock bytas eftersom den inte var spec bra :/ Från Ma Pa)
- En mascara (Ma o Pa)
- Bio kort 150:- (M o P)
- Present kort på GT 500:- (Mamma o Pappa)
- Strumpor (tror Pappa)
- En resa till Spanien med familjen (Mamma)
- En soda stream till hela familjen (Anna)

Tror att det var allt :) förlåt kära läsare men jag har ljugit för er.. Jag skulle inte ha 3 julaftonar... utan fyra x) haha ska fira med mormor, morfar, Lotta och Leffe oxå! Haha det blir mycket! Nu sitter jag här med min systers dator i knät. Tror att det blir sängen snart. är ganska trött...

Skriver kanske imorrn.

Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0