Dan-före-dan-före dopparedan!

Idag: Haha vet inte om det e så men okej! jag har precis kommit hem från att ha varit på bio. jag såg "avatar"! Sjukt bra film faktiskt! tänkte först att den kanske skulle vara lite väl overklig (vilket den var) men man levde sig verkligen in i den och trots overkligheterna så var den sjukt bra! 5 STJÄRNOR!! Anna är här nu oxå. Idag har jag, Julia och Ella varit hos mig och lekt med Ellas hund Alfons, och min hund Hampus. Tyvärr kunde inte Julias lånehund hund (Kaxe) följa med :/ synd! men det får bli en annan gång! :)


Igår:
Igår var jag med Ella Julia och Lydia. Först åt jag och Lydia mat hemma hos mig och sen gick vi till Julia. Vi satt där ett tag och väntade på Ella. När hon hade kommit så gick vi ut o åkte snowracer ner för en backe vid Julia! Haha jag är faktiskt fortf ett barn o då får man ha kul! Det var sjukt kul! sen gick vi hem till Julia och drack varm oboy med vispgrädde! sjukt gott! Sen gick vi till Ella och hade film kväll och åt pizza. Det var jättemysigt! Sen åkte jag hem och då kollade jag och min storasyster Therese på Hey baberiba - Julspecialen och sen "Uptown girls". Vi kollade på den som en liten hedring av Brittany Murphy... 


Haha ja o julia, röda i ansiktet efter att ha varit ute! (kanske inte syns så mycket men vi e sjukt tomat-röda)


Hey baberiba gänget


Uptown girls

Love Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

Shit vad avatar var bra, den ägde !! 3

2009-12-23 @ 12:05:12
URL: http://alltomjulias.blogg.se/
Postat av: johanna

eller hur! sjukt bra! :D

2009-12-23 @ 12:10:52
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0