Bara om Julia!

Åhh herregud va irriterande -.- hade skrivit grymt lång text och just då laggar datorn så allt försvann -.- aja ska försöka göra om de.

Julia, min allra bästavän! vi har känt varandra i 4 år och de har varit dom bästa åren i mitt liv! vi lärde ju känna varandra genom sollentuna musikklasser. haha när jag såg dej första gången så trodde jag att du hade lös ögonfransar men det var dina äkta fina ögonfransar. vi pratade om det idag. vi blev kompisar mest på sommarlovet mellan 4-5. då hade vi grymt kul (haha) de e me dej jag gör allt! vi åker alltid bort tillsammans! som hälsingland typ 2893838 gånger och karlskrona (HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA) och kanske finland sen och massa mer :D haha vi e så grymt sjuka! vi hakar verkligen upp oss på vissa saker! ÖH!..1..2..3 BIATCH!! varför lixom?! XD (Haha det är nog bara Julia som fattar) haha och i typ 4 så planerade vi hur vi skulle var bästa vänner och flytta ihop och starta eget och allt! haha alla minnen stumpan! som stocken! HERREGUD va vi skrattade åt det! sånna saker glömmer man inte! haha och kommer du ihåg när vi var hemma hos mej i typ 4an eller 5an och kollade på jätte många Harry Potter klipp på youtube! och vi skrev ner HELA Backstreet gay! haha vi har alltid så grymt kul och jag kan verkligen öppna mig för dig! du betyder allt och kommer alltid göra det oavsett vad! vi har bytt gäng många gånger men det har alltid varit du och jag, vi har alltid hållt ihop! du har alltid funnits där för mig och jag kommer alltid finnas där för dej! vi har så grymt många hemlisar tillsammans (höhö) hoppas verkligen att vi alltid kommer hålla ihop och tillslut sitta där på något ålderdomshem när vi är stela och rynkiga ;)

Jag älskar dig bästa vän! glöm aldrig de!

 
haha jag och julia på grönan i 5an!


kemin början av 7an


haha skoltoaletten i mitten av 6an


sommar 09


haha grymt kul vi hade! sommar 09


texten säger allt! någon gång i 6an


Karlskrona sommar 09


Hälsingland 09 -sportlov


haha mim festivalen i 5an x) körde sång om ingenting x)

från 10 till 114 stumpan!


Kommentarer
Postat av: Julia

åh shit baby, jag är alldelles stum! vad ska jag säga! Jag älskar dig också bebis tack så sjukt mycket för underbar text!! ÄLSKAR DIG MEST I VÄRLDEN BÄSTUS! (du ska få en bamse kram när vi träffas imorrn!) löööve yoou! //julia

2009-12-02 @ 20:27:40
URL: http://alltomjulias.blogg.se/
Postat av: johanna

hihi lööve yah to hun! hihi varse bebis! haha ja de hoppas jag verkligen ser framemot den ;)<3

2009-12-02 @ 20:32:10
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0