20:22

jag har suttit och spelat lite spel nu med pappa jenny och therese. vi spelade 500 och barn geni (haha som ni nog förstår så var jag inte så bra på geni) nu sitter jag och jenny med varsin dator och tittar på the simpsons. me <3 simpsons! nog roligaste programmet som finns !! juste min syster Therese tog ett till hål i örat idag. det vill jag också göra eller ännu hellre, navelpiercing. jag har lite tråkigt så jag ska berätta om mig själv.

Heter: Johanna Holmberg (ingen får veta mellannamn moahahahahaha)
Ålder :13 år
födelsedag: 12/06/96
bor: sollentuna
intressen: vara med kompisar
husdjur: hund, Hampus kanin, Pelle
familj: 3 systrar, Therese, Jenny och Anna. Mamma Cilla Pappa John


thereses hål


min fot började blöda lite





gullegris!


hah jag basse hugo och jakob(inge smink!!!)



haha basse


love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0