Sånt som bara händer mig...

Sjuk. Har feber, är förskyld med halsont och huvudvärk.  Yeeey.. not. Vill verkligen inte vara sjuk nu! Har ju konsert på onsdag och dansuppvisning på Lördag. Får hoppas att jag blir frisk snabbt. Men jag får ju mer tid och bloggen vilket ni gillar eller hur?! statestiken ligger på botten nu. Gör ju inte att man blir supermotiverad till att blogga. Men men, jag förstår er. Har ju inte varit alls duktig när det gäller uppdateringen. Nu ska jag nog jobba lite på en ny design, har tröttnat lite på den jag har nu.
Btw min kamer är sönder så kommer bli en hel del arkivbilder nu

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken söt hund, vad är de för ras? :)

2011-05-17 @ 21:05:27
URL: http://beaomatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0