Hiss och Diss

Tänkte köra en liten hiss/diss lista!
Pollen
Älskar våren, tycker det är jättefint, men är allergisk mot pollen vilket förstör hela nöjet med våren. Diss för pollen som förstör min vår!
Att vara sjuk
Jag har sämsta imunförsvaret och blir därför ofta sjuk vilket gör det jobbigt för mig i skolan. Hatar att vara sjuk så stor diss för att vara sjuk!
Dåligt sommarväder
Älskar sommaren men den förstörs ju bara helt om det är dåligt väder. Dåligt sommarväder får också en fet diss av mig!
Frukt i mat
Om det är något jag verkligen inte gillar så är det fruk i mat. Förstör hela lusten med att äta. Frukt i maten är inget för mig. Diss!
Gina Tricot
Gillade Gina Tricot innan men nu hittar jag aldrig några fina kläder jag vill ha. Måste däremot säga att dom kan ha riktigt fina smycken.



12 Juni
Måste bara hissa min födelsedag som är om 25 ynka små dagar! Tiden går så snabbt!
Jersey Shore
Måste hissa världens bästa serie. Jersey Shore. Man kan inget annat än älska det. Underhållande underbart program! Hiss, hiss hiss!
Sommarlov
Sommarlov om 27 dagar! Det måste man ju bara hissa!
H&M
Måste hissa H&M. Hittar alltid något fint i den butiken!
Converse
Converse är verkligen pricken över i:et. Passar alla outfits och finns i så många olika färger. Hiss på Converse!
Vänner & Familj
Hissar mina vänner och min familj som alltid finns där för mig när jag behöver dom. Älskar er alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0