helgen

Dålig uppdateringe men har inte varit hemma. I fredags var jag på fest hos Loke. Hade SJUKT kul med massa nya människor och vänner! Efter sov jag hos Ebba. Vi var hemma ungefär halv 1. Vaknade hos henne och segade som vi alltid gör och gick sedan till centrum och mötte Elin Wallon. Vi köpte morsdags present och sen lallade vi bara runt i centrum ett tag innan vi gick hem till mig. Jag packade ihop alla mina grejer eftersom jag skulle sova hos Elin och sen drog vi hem till henne. Där gjorde vi inte så mycket, åt god middag och myste bara. Vi tog senare en mysig kvällpromenad bort till IP och träffade några killar som vi kände där. Vi drog oss hem sen och var hemma ungefär halv 11. Vi satte oss med en mysig film och åt kexchoklad. I morse vaknade jag och kom på att det var morsdag så fick skjuts hem av kära far och nu har jag precis gjort världens snyggaste tårta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har ni köpt ringarna? SKIIIITSNYGGA!

Puss! :) Grym blogg föresten!!

2011-05-30 @ 22:56:03
Postat av: * Linnea

2011-05-30 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0