10 saker ni inte visste om mig

♥ Gråter alldeles för lätt till filmer bl.a barn filmer (vissa låtar också)
♥ Har sämsta immunförsvaret och blir därför sjuk hela tiden
♥ Är ett litet problem barn med massa allergier och annan skit bl.a hundar, pollen och gräs
♥ Började i musikskola i 4 och har gått där sen dess fast jag inte ens vill fortsätta med musik
♥ Galet kräsen när det gäller killar
♥ Ett av dom högsta kraven jag har på killar är leendet. Smälter för killar med perfekt leende och kritvita underbara tänder!
♥ Älskar barn, vilket faktiskt är Leonas (Julias lillasysters) förtjänst! Den söta ungen var så öppen och glad för mig att jag nu har börjat fastna för alla små söta ungar!
♥ Har bott i samma rum i 14 år och försöker därför göra om i mitt rum allt för ofta
♥ Har alltid varit hund-människa och galen i små söta valpar
♥ Är Coca cola beroende
♥ Har ett jobb och tjänar ganska bra på det men lyckas ändå göra slut på alla pengar samma dag som jag får dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0