Söndag 2010-10-03

Tröött!! Sååå tröööött! Vet inte varför! Jag och Julia somnade sjukt tidigt igår och vaknade hyfsad tid. Har bara legat och kollat på film nu. Kollade på Open water. Någon skräckfilm. Hemsk och äcklig. Den handlar om ett par som blir kvarglömda mitt ute på öppet hav som är fullt med hajar och maneter. Usch! Hatar ju hajar dessutom... Men men. Vi ska äta kräftor idag. Kommer bli gott älskar kräftor! Nu ska jag nog kolla på en annan skräckfilm, Stag night ;) ciao!
Haha älskar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Filippa Rehn

Hej!



Du har en jätte bra blogg och som jag har förstått så går du i musikklasser? Kan du spela några instrument?

Finns det någon på din skola som är bra på gitarr? isåfall vad heter han/hon?

<3<3<3

2010-10-03 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0