Tjena lena

Nu är det så att Johanna Holmberg är den lataste lilla minimask jag känner! Att hon inte kan få ändan ur vagnen för att ens skriva hej på flera dagar. Fy skämmmms... vad ska då en storasyster som har tillgång till bloggen göra (skrev röra först och då kom jag och tänka på gubbröra... rätt gott faktiskt... eeh ja..) om inte skriva ett inlägg!?

Just nu ligger jag i sängen och väntar på Paradise Hotel.. Otroligt underhållande program må jag säga! Gissa vem jag har brevid mig. DAM DAM DAM.... Peennnyyy laaaane! Hon är bra söt! Hon var väldigt snöig ett tag... men hon är torr nu. Så att ni vet. ANTECKNA!

 

Jaha... det var det. Här har ni en skön länk också om ni inte redan sett den..

Hate weird facebook guys

 

Imorgon är det fredag! Eller rättare sagt, om tio minuter är det fredag! Vad ska ni alla hitta på? Leave a cooomment pleeaazzzze så att man får lite tippssss! Typ: "Jag ska baka kladdkaka och servera den med hjortronsylt... det är gott." eller "ikväll ska jag på bio och se en film som heter blablabla.. hört att den är braaa"

VAD SOM HELST! Om jag kommenterar först, får ni kommentera sen! Om du läst detta kommer du inte undan, är det alltså 100 läsare imorgon så vill jag ha 100 kommentarer. Lätt som en pläätt.. Var inte blyga.. Fria till Johanna, skriv bara hej, eller du kanske vill beskriva hur din prutt luktar, vilken favoriträtt du har, eller tips på fredagsmystillbehör. Valet är ditt men kravet är mitt. TUUUDELUUUUUE!

 

/Den där konstiga systern Anna igen.

 

Egoboost tänker ni, jag bjuder på den tänker jag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar choklad, både den man dricker och den man äter!

2010-11-26 @ 00:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0