Tisdag 16/11-10

Stannade ett ganska bra tag i centrum med Arash. Han hade jobbat och sen skulle han äta så vi fastnade där och sen satt vi och snackade men en som han jobbar med om Illuminati. Haha alla hade olika åsikter de va jätte kul. Kom precis hem och la mig direkt i soffan och kollade på How i met your mother. På lördag ska jag på middag hos en kompis men de knasiga är att jag också har bestämt att gå på bio med några vänner... jag ska komma och äta och umgås och sen åker jag till bion :) Det blir Paranormal Activitys 2! Om jag inte har bestämt att se den med någon annan men de tror jag inte :O nu måste jag kolla bibliotekets öppetider måste lämna tillbaka en bok som är liiiiite sen...
Haha arash och jag... normala som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0