Hallå era små rackare

Johannas statestik har gått ner drastiskt. Och jag förstår er. Jag hade inte heller läst J: s blogg om jag var er med tanke på hur sällan hon skriver. Jag kände att mitt uppdrag var givet. ATT LOCKA HIT ER SMÅ RACKARE IGEN. Komsii komsiii! Jag är, för er som inte vet, J: s storasyster. Inte den där Therese utan den där som är ännu äldre... Nej.. inte Jenny som är äldst utan den som är mitt emellan. Anna... JUUUST SÅ! Där har vi det. Johanna är inte bara världens bästa syster utan också världens bästa vän. Hon är snäll som en döende liten räka som ber om nåd för ett sista andetag. Hon gör liksom inte en fluga förnär. Det är bra (men lite dåligt för hennes eget bästa ibland). Sen är hon konstig också. Det måste hon fått ifrån oss äldre systrar. Ingen av oss har alla hästar hemma, men på ett bra sätt. Släpp tyglarna och bjud lite på er själva för tusan gubbar och gummor.
Nog om det.
Här kommer en rad bilder på mig och min kära syster! Uhlalalaaaa sicken snygg rackare hon är och dessutom singel. Men bara den bästa får ta del av hennes hjärta. Så killar, visa nu vad ni går för. Rosor, choklad och chips... är välkommet hos johanna. Även lite presentkort på butiker går bra då Johanna går i mitt shopoholic-spår.
UPPVAKTA HENNE NU INNAN DET ÄR FÖRSENT MINA HERRAR!

Jag tror både jag och J saknar Spanien nåt så in iiiii... Vi får drömma oss bort i lite bilder istället. J den lilla skiten åker ju till Mexico snart. Nej jag är inte bitter.



Ha det bra nu gott folk och så får vi se lite commeeeents också. Gärna i stil med: Fan vilken snygg syrra du har..


HEJ!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Ella

Pratar i tredje person? Hahahahihihi Puss på dig <3



juste, vilken snygg syrra du har! ;)

2010-11-16 @ 21:04:18
URL: http://enligtella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0